Wednesday 9 August 2017

Forex Handel Van Die Dag


Bied 24-uur Intraday en Daily forex seine & aires. Dienste begin op Thomson INTRA - DAG EUR / GBP CROSS vooruitsigte - + 0.7290+ Bied intraday en daaglikse forex rmendations, forex mark ontleding en forex marketmentaries. In die hoë hefboom spel van kleinhandel forex dag handel, is daar sekere praktyke wat, indien dit gereeld gebruik word, is geneig om 'n handelaar alles wat hy het verloor. Daar is fivemon 1. 2014. - Vir elke 10 handelaars thate tot markte, ten minste 7 van hulle wil 'n dag - handel, 'of soos ons dit noem in die forex mark,' kopvel. " Hoewel baie van 12. 2011. - Opsomming: Vir die meeste buitelandse valuta handelaars, die beste tyd van die dag vir verhandeling is die Asiatiese handel sessie uur. munt pare Europese soos euro / dollar My lewe word daagliks verander sommige tye Ek dink ek kan vandag handel met die tyd wat ek het ander keer my persoonlike situasie verander en ek kan nie gereeld Ken die beste dae van die week te forex handel. Daar is 'n paar dae in die week waar die forex mark is geneig om meer verkeer te wys. HOE OM SLUIT: andywltd / Suster webwerf: trade4t / Skype ID: andy. w19731 (kopieer en plak 18. 2013. - Die beste tyd om te dag handel die forex mark is afhanklik van die forex paar jy handel dryf; sekere pare is swaarder verhandel teen verskillende

No comments:

Post a Comment