Saturday 14 October 2017

Forex Handelaar Blogspot


Dollar skyfies vs Groot FX Die dollar was oor die algemeen laer teenoor die vernaamste geldeenhede in die eerste verhandelingsdag van 2010, afstaan ​​die 1.44-vlak teenoor die euro en gly om 1,0374 teenoor die Kanadese dollar. Ru-olie inloer terug bo die $ 80 per vat vlak terwyl die globale beurse aandele gevorderde in die Maandag sessie as handelaars terug verskuif na meer riskante bates. Die Dow Jones, Nasdaq en SP 500 was almal hoër met meer as 1,5% van die middag. Die week sal voor 'n spervuur ​​van verslae insluitend November duursame goedere bestellings te sien, hangende die huis verkope, fabriek bestellings, Desember-nie die vervaardiging van ISM, ADP private betaalstate sektor, weeklikse werkloosheidseise en die sleutel werk verslag Desember. Die nie-plaas verloont vir Desember gesien verslegtende om -20k van -11.0k van 'n maand vroeër, terwyl die werkloosheidsyfer sal na verwagting rand effens tot 10,1% van 10,0% vanaf November. Saterdag, 25 Januarie, 2014 Dit blyk dat ek is baie onproduktief in plaas van hierdie blog die afgelope tyd. Nie omdat ek lui, maar ek het net nie geweet wat om hier te plaas indien daar geen toegang of sein van my oë. Ok, laat sien die FCPO mark eindig 24/1/2014. Die patroon wat ek sien ken - 1. Kandelaar - Binne Bar 2. MACD - wys positiwiteit. 3. tendens - Sideways binne kort termyn verslechtering neiging kanaal. op groter kanaal, ons is nog in uptrend kanaal. Ek is meer in die rigting koop of LANK deur te kyk na die grafiek. Wat van jou ? Gelukkig handel. Handel op jou eie risiko (TAYOR). Ek gebruik 4hr grafiek en Daily grafiek soos my sneller inskrywing. Ek is bly as ek 20-50 ambagte per jaar kan kry met 70-80% sukses. Dit word my 2de inkomste, in my dag om by te voeg tot dagtaak salaris as ingenieur in Oil Gas. Nie nodig om te jaag, nie nodig om die mark hele dag te monitor. Wat ek nodig het is 'n paar minute 'n dag op die mark in die nag of vroeg oggend analiseer en besluit of daar is ingestel vir my: Waar is die inskrywing punte, waar is my stop verlies punt. GBPUSD Voorspelling (16 September 2012) Ek is terug! Ive weg was van die handel vir so lank dat ek skaars kan glo al die groot skuiwe Ive gemis! Nietemin, handelsgeleenthede is altyd rond. Te danke aan die oefen van my vriend Binnekort Chye, Im op soek na my kaarte weer. Dalk alittle verroes van die stilstand wees, maar hier is dit is8230; Na my mening op GBPUSD. Selfs met die huidige dollar swakheid, die kaarte lyk om te impliseer dat 'n kort geleentheid gou kom. Herere die redes wat ek sien vir die voorbereiding van 'n kort. Die skuif is duidelik paraboliese, en dit is algemeen vir paraboliese beweeg na ingegaan. Im tel die einde van 'n korrektiewe golf up. Selfs al is die skuiwe is ietwat paraboliese, dit lyk korrektiewe met sy oorvleuelende golwe Dit is besig om 'n beduidende weerstand vlak (30 April High), en 'n ronde figuur (1,6300) Redes vir terug te hou: Ek dink Theres gaan 'n trek terug en dan 'n hoër hoë voordat die skuif terug op. Ek het nog nie sien 'n afwyking op die 8h en 4h op hierdie punt. Ek kan nie 'n goeie telling op die finale v golf, wat lyk asof dit nog een meer golf te gaan. Theres nog 'n korttermyn geleentheid vir verhandeling. As jy in staat is om die kaarte te kyk is, Im redelik seker dat selfs al is die prys nie te breek 1,6300, sal jy nog steeds bereik 'n lekker wip (waarskynlik 30-50pips) af wat vlak. Sterkte met jou handel!

No comments:

Post a Comment