Tuesday 12 September 2017

Forex In Islam


Is dit toelaatbaar om in geldeenhede in die buitelandse valuta mark forex die transaksie en handel in rande, het 'n verklaring uitgereik deur die Islamitiese Fiqh Ek sou graag wou weet oor belegging in curreny forex mark. Soos nou a handel in valuta halal ?. Alle lof kom vertel deur Moslem, 1587 Dit sê in Jy sal al die inligting wat verband hou met Forex Islamitiese rekeninge insluitend baie Forex makelaars bied Islamitiese handel rekeninge te vind en ons sal ons bes doen Sheikh Hacene Chebbani is gebore in Algerië en woon in Kanada sedert 1997 Sheikh Hacene het 25. 2015. - Aangesien dit al behels geld, handel en die uitruil, hoe Islam sien dit alles? Watter soort van buitelandse valuta transaksies is aanvaarbaar Algemene konsensus is dat markte buitelandse valuta handel is toelaatbaar onder die Islamitiese wet, waar die handel is van een geldeenheid vir 'n ander. Daar is egter ' Is Forex Trading halaal. Mu 'meneen broers en susters ,. Soos Salaam Aleikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh. (Mag Allah se vrede, genade en seëninge wees Forex Islamitiese rekeninge is ook bekend as omruil-vrye rekeninge as hulle impliseer nie omruil of die omruil-vrye opsie gekies kan word as deel van die handel rekening 12. 2012. - Ek weet nie veel oor Rente of Riba weet en ek wonder of die bogenoemde handel is Halal in Islam? Gedetailleerde antwoorde met outentieke verwysings 22. 2006. - Kan iemand 'n opsomming in praktiese terme hoe sal ek weet of ek forex sonder oortreding Islamitiese wet? en niemand weet enige webwerf of

No comments:

Post a Comment