Sunday 17 September 2017

Forex Prys Aksie


Forex Prys Aksie Forex prys aksie begin om 'n baie hype ontvang, en met goeie rede, maar wat presies is die prys aksie en hoe kan jy dit handel? Kom ons vind out8230; Die basiese idee agter die prys aksie is dat ons die bestudering van hoe die mark beweeg relatief tot die vorige prys beweging. Met ander woorde, hoe prys reageer op vorige vlakke. Im gaan die pouse knoppie getref voordat ek verder gaan, want ek wil die 800 lb gorilla pak in die kamer (eintlik die grootste gorilla wat ooit aangeteken is 600 pond), maar 800 klink beter 😉 Die gorilla Im praat van die gebruik van aanwysers. Toe ek die eerste handel Forex in 2007 begin het, het ek probeer honderde aanwysers en EAS. Jy noem dit, ek probeer dit! Ek was oortuig dat die 8220; heilige grail8221; is daar buite, ek nodig het net in die tyd om te sit om dit te vind. Ek het dit nie geweet op daardie tydstip, maar ek was gedeeltelik reg is daar 'n heilige graal wanneer dit kom by Forex, net nie in die vorm van 'n aanwyser. So na drie jaar van probeer elke aanwyser bekend aan die mens, het ek nog hadnt gevind enigiets wat gewerk het, ten minste nie konsekwent. Ek didnt het my 8220; ah ha8221; oomblik tot een dag toe ek geskrap elke enkele aanwyser van al my kaarte. Ek onmiddellik het 'n vlak van helderheid wat ek nog nooit ervaar geknoei met aanwysers. Die onderstaande grafiek is eintlik 'n standaard sjabloon in Meta Trader, en ironies genoeg sy genoem, 8220; popular8221 ;. Funny ding is, dit is oor wat my kaarte gebruik om te lyk soos. Baie van julle kan dalk verband hou. Nou kan sien wat dieselfde grafiek lyk sonder al die spaghetti8230; Moeilik om sy selfs dieselfde grafiek glo! Ek dont weet julle nie, maar ek voel beter reeds. Nou dat ons eintlik kan sien watter prys doen en ons Arent gefokus op die aanwysers, kan bespreek hoe Forex prys aksie beweeg. Vir nou, was net bekommerd oor hoe prysbewegings, wat eintlik die belangrikste vir 'n Forex prys aksie handelaar. Wel kry in waarom die prys beweeg die manier waarop dit doen in die latere lesse. # 1 Horisontale ondersteuning en weerstand (SR) Vlak Brood en botter Die grafiek hieronder mag nie lyk soos iets spesiaal aan die ongeoefende oog, maar daar is iets baie belangrik hier aan die gang in terme van Forex prys action8230; scroll down om te sien wat Im praat. Die volgende grafiek is presies dieselfde as hierbo, net Ive getrek 'n horisontale lyn op die gebied van ondersteuning en resistance8230 wys; So dis wat jy praat! O ja! Het die gloeilamp net afgaan? Vir baie van julle hierdie lees, kan die beeld hierbo nie revolusionêr wees. Om die waarheid te wil ek argumenteer dat die meerderheid van julle ondersteuning en weerstand lyne voorheen gesien en waarskynlik 'n paar van jou kaarte. Wat ek regtig wil posadres is hoe maklik dit is om die ondersteuning en weerstand sonder 8 verskillende aanwysers in die pad te identifiseer. 'N Skoon grafiek maak dit ook baie makliker om die ander eienskappe wat deel uitmaak van die prys aksie handel strategieë te sien. So waarom het my subtitel vir hierdie onderwerp sê 8220, brood en butter8221 ;? Dit isnt omdat Im honger (miskien 'n bietjie nou), sy, want dit is my gunsteling tipe patroon wanneer dit kom by die prys aksie Forex. Dis omdat dit kom dikwels as jy weet hoe om dit te sien, en omdat dit kan wees 'n baie hoë waarskynlikheid gebied om handel te dryf uit as jy weet wat anders om te kyk vir. # 2 Neigings Forex Prys Aksie Die tendens is jou vriend! Hoeveel keer het jy al gehoor, 8220; die neiging is jou friend8221 ;? Baie, Im seker! Maar hoeveel keer het jy al probeer om handel te dryf teen die tendens en het gebrand 8230;? Gedink so 😉 Hoewel die onderstaande illustrasie is regtig eenvoudig en duidelik, dit verteenwoordig Forex prys aksie wat cant geïgnoreer as jy wil konsekwent winsgewend te wees. Wanneer die mark trending soos die dollar / JPY grafiek hieronder, wil jy dit nie om dit te beveg. Dis soos om te probeer om stroomop te swem in 'n rivier met 'n sterk stroom wanneer jy net kan gryp 'n flotatie toestel, ontspan en geniet die rit. Trading is nie anders nie. Jy sal vind handel Forex baie meer aangenaam en bevredigend wanneer jy leer om die huidige ry in plaas van probeer om te swem daarteen. Tydperke van sterk tendense, of dit 'n uptrend of verslechtering neiging wees, tipies tussen tydperke van konsolidasie. Neem die onderstaande grafiek wat die USD / JPY uptrend ons net gedek toon nie, maar ook toon die tydperk van konsolidasie voor die sterk uptrend. Baie van julle sal opmerk dat dit 'n tempo handel geleentheid, en julle reg! Maar Theres iets anders op die spel hier. 'N Baie duidelike teken dat vertel indien en wanneer om te koop of te verkoop. Om die waarheid te sy een van my gunsteling handel Opstellings wat ek leer in my Forex prys aksie loop. As jy 'n voorsmakie wil, check die les oor Forex prys aksie handel strategieë. Ek dek presiese hierdie opstelling. Dit bring ons by ons derde tipe Forex prys aksie pattern8230; # 3 Die konsolidasie Forex Prys Aksie Versigtig wees Soos ons hierbo ontdek, Uptrends en downtrends dikwels voorkom voor en na periodes van konsolidasie. Daarom kan ons met veiligheid aanneem dat tydperke van konsolidasie dikwels voorkom voor en na Uptrends en downtrends. Hey, ek het nooit gesê hierdie dinge was vuurpyl wetenskap 😉 Hier is 'n daaglikse skedule van AUD / NZD. Let op hoe kort periodes van konsolidasie vorm tussen beweeg op en down8230; Ek wouldnt dink hierdie kort beweeg Uptrends en downtrends, maar sien hoe die mark konsolideer in tussen hierdie kort beweeg hoër en laer. Hierdie tipe van konsolidasie is nie al slegte en kan verhandel met die behoorlike Forex prys aksie strategie. Daar is egter konsolidasie wat ek handel gewoond onder geen omstandighede. Hierdie tipe van konsolidasie is ook 'n beroep, 8220; chop8221; en kan 'n handelaars ergste nagmerrie wees. Sien onder. Ek persoonlik hou nie daarvan om 'n handelsmerk te neem as die mark is in 'n stywe konsolidasie patroon soos hierdie, so ek hoef te leer dit in my Forex prys aksie handel kursus. Die volgende patroon is baie soortgelyk aan konsolidasie, in werklikheid sy 'n tipe van konsolidasie met 'n knipoog. # 4-Range Bound Forex Prys Aksie Moeiliker as wat dit die eerste keer verskyn - Reeks gebind Forex prys aksie lyk eenvoudig, en die konsep is baie eenvoudig, maar dit kan mislei. Baie handelaars Ek praat met vonds-reeks gebind markte moeilik om handel bloot omdat hulle is net gefokus op die reeks en vergeet van die groter tendens. As jy gaan 'n reeks handel, is seker net handel in die rigting van die groter tendens. Hier is 'n goeie voorbeeld. Onthou toe ek gesê het dat die konsolidasie patroon in artikel 3 kan verhandel? Wel, hier gaan ons. Bogenoemde grafiek is presies dieselfde patroon, net nou kry ons 'n gevoel van die groter tendens, wat natuurlik af. Dit beteken dat ons net sal kyk vir verkoop seine binne die groter verskeidenheid. Ten slotte, kan handel wissel 'n bietjie lastig wees, want jy hoef nie 'n duidelike rigting vooroordeel, maar met die nodige opleiding, kan dit gedoen word. Dit is net 'n paar van die Forex prys aksie patrone wat ek leer in my Forex prys aksie loop. In die volgende les goed bespreek 'n paar van my gunsteling prys aksie setups en hoe jy dit kan kombineer met hierdie les te begin stapel die kans in jou guns!

No comments:

Post a Comment